v Šimákově vile. Je to náš vysněný byt, skoro rok jsme si ho kreslili a plánovali... Teď ještě, aby spolupracovali všichni dělníci a řemeslníci a můžeme se nastěhovat. (podle předchozího článku, by člověk řekl, že je to samozřejmost, že? :o))
Nevím, jestli je to ostuda nebo je to normální, ale budu se stěhovat poprvé v životě. Nebyla jsem ani na intru, ani na kolejích, jen jsem (doslova) párkrát vyrazila na delší pobyt v zahraničí. Takže všechny mé věci,
a tím myslím všechny, jsou tady u mě v současném bydlišti. Mám tu hračky z dětství, knížky, oblečení
do kterého se už dávno nevejdu. Je spousta zařízení - jakože v kuchyni hrnce, které jsem nikdy nepoužila, ve skříni ručníky, které snad nepoužila ani moje mamka. No a co teď s tím?
Teď všechny ty věci zdvojnásobte. Neboť Borek se už stěhoval několikrát, ale je sysel. :) Sám
to o sobě říká, takže se nebojím to tady takhle nahlas.. napsat. :) Co teď s tím.
Je zajímavé, že Američani jsou schopní se stěhovat i několikrát do roka. Zdá se mi to neuvěřitelné, ale musím říct, že to chápu. Když je člověk ochotný se přestěhovat, má tak nějak mnohem širší záběr při hledání nové práce. A má to výhody i pro mě. :) Blogy američanek jsou plné rad a návodů na stěhování... Řekla jsem si, dělám to jenom jednou za život, tak si to přece vychutnám a udělala jsem si maličký průzkum...jeden zdroj za všechny authenticsimplicity
V podstatě jsem si vytvořila svůj vlastní stěhovací plán, který začal 8 týdnů před stěhováním. Ještě jedna odskočka: rozhodli jsme se pro jednodenní stěhování - jeden den všechno převezeme a už zůstaneme tam. Bojím se, že se nám jinak stěhování rozplizne do celého léta a to bych nechtěla. Tak zpátky k plánu.
Jak můžete vidět níže, první úkol ze všech je přebrat svoje věci.. v podstatě se na každou blbinku, kterou mám doma, mám podívat kritickým pohledem a říct si:"děláš mi radost? Potřebuju tě? Používám Tě?", pokud jsou některé odpovědi záporné, šup s tím pryč.. No tato fáze u nás probíhá už několik týdnů, možná i měsíců. A stále nejsme u konce.. :)
Pro inspiraci Vám tedy přikládám náš seznam úkolů... Mimochodem - už jsme ve skluzu. :-))
Dozvěděla jsem se ještě pár dalších dobrých rad:
- Na každou krabici nalep nebo namaluj barevné označení - jedna barva, jeden pokoj. Tak budou mít pomocníci možnost roznést tvé věci rovnou do správných pokojů a ušetří ti potom tisíce nachozených kroků a nanosených kilogramů. :)
- Sbal si na první noc a případně i pár prvních dní KáPéZetku - do jedné tašky nebo krabice dej všechno, co můžete potřebovat v prvních dnech: ložní prádlo, noční košile, večeři a snídani, hygienu, odpadkové pytlíky, detergent, lékarničku, apod.
- Nechť si každý člen rodiny sbalí pár svých věcí, jakoby balil například na týdenní dovolenou - tak bude mít během těch několika nejkritičtějších dnů všechno, co bude potřebovat, po ruce. :)
- Věci které máš i doma v krabicích nebo jednotlivých šuplíčcích jednoduše zabal do plastové folie - udrží krabici i šuplík zavřenou..
- Tahle mi příjde skvělá: oblečení, které visí na ramínkách rozhodně nesundávej a neskládej, jednoduše je ještě na věšáku vlož do odpadkového pytle všechny najednou, jen ať ramínka koukají ven, utáhni to provázkem nebo izolepou... až přijedeš do nového, jen je pověsíš a sundáš pytel. :)
Taky mě zaujaly seznamy míst, kde všude mám změnit svou trvalou adresu.. Já ji zatím neměním, ale až to bude aktuální, rozhodně je využiju... :) V případě zájmu, jukněte třeba sem.
V případě, že nečtete anglicky, dejte vědět, zkusím to přelouskat.. :)
Taky jste nejtvořivější, když máte nejvíc práce? Co já už jsem vymyslela článků, za posledních pár dní.. :o)
Mějte se krásně a držte nám palce.
B&W
Přeji, ať se vše vydaří a dobře se vám bydlí.
OdpovědětVymazatNEPLECHA NA PLECHU
Juu, moc děkujeme. :)
OdpovědětVymazat