Šimákova vila

Šimákova vila

Náš instáč

pondělí 31. října 2016

Výzva - Brambory se špenátem a parmezánem

Už je to tady. Neplním výzvu. Sice teda vařím pořád, ale nestíhám to psát. :) Stavba je u konce, chlapci našli novou práci i nový domov a tím pádem mám volný apartmán, který se teď snažím připravit tak, aby se dal už konečně pronajímat. :)
Nicméně jeden recept jsem se během té doby naučila a navíc jsem to i fotila.. :)
Původně je to recept z Tasty... Znáte? Na fejsbuku je každý druhý recept od nich. Byl na těstoviny se špenátem a parmezánem, ale my tentokrát měli chuť na brambory, tak jsme to zkusili a bylo to moc dobrý.
Jak na to:
Brambory
4 stroužky česneku
špenát (mangold)
slanina
cibule
hladkolistá petrželka (vážně, nevymyslela jsem si to, je všude)
Parmezán
tučnější smetana

Brambory uvař ve slupce, oloupej a nakrájej na kolečka, nebo menší kousky. Slaninu nakrájej na drobno a trochu ji i s cibulí na půlkolečka usmaž. Přidej sůl, pepř, špenát a česnek. Přidej smetanu a trochu ji povař. Když omajda zhoustne, přidej brambory a zamíchej je do toho. V mezičase, jestli nějaký najdeš, si nastrouhej parmezán na drobno a zamíchej ho do jídla taky. Když se pěkně rozteče, jídlo je hotové. 

Napadla mě spousta variant tohohle jídla a jsem si jistá, že napadnou každého, kdo to zkusí. Je to prostě úžasný pokrm, který já můžu jíst třeba obden. :)
Jak říkám, původní jídlo bylo s vrtulkami místo brambor. Dá se přidat další sýr, nebo jiná zelenina. Možná by to šlo třeba i s fazolkami. Variant je mnoho. Naštěstí to nemá žádné vznešené jméno a tím pádem nás nikdo nemůže nařknout, že ničíme úžasný recept. :D Když o tom tak přemýšlím, možná v tom receptu bylo ještě kuřecí maso.. osmahnuté na te slanině a cibulce na začátku.. Hmmm.. Zvláštní, že jsem na něj zapomněla. :) Asi tam nebylo potřeba. :D


Přeju Vám dobrou chuť k pondělní večeři nebo kdykoli jindy.

Mějte se krásně a držte nám palce :)
B&W


Žádné komentáře:

Okomentovat